Eagle!

Flyyying hiiigh, what a feelin' to fly! Smärre noja på denna låt. Och även San Simeon, once again.


Jobbet ringde för några 10 minuter sen kanske. Bad mig jobba imorgon. Så nu blir det tre dagar på sjukan f.r.o.m imorgon. 10.00 - 20.00 imorgon. 07.00 - 17.00 Julafton. 07.00 - 12.30 Juldagen. Skönt med lite jobb. Synd bara att jag känt med lite väldigt slut dom dagarna jag varit ledig nu. Det är på väg över dock. Jag har världens sämsta bästa immunförsvar. nuförtiden blir jag tamigklån sjuk ofta, men, det går över fort varje gång.

På musikfronten är det irriterat. Gitarrjäkeln har jag inte fått hämta ännu. Det känns inget vidare bra måste jag säga. Jag har dock börjat få klämm på "Land Down Under"-låten. Vajert med åttiotal, helt klart.

Just nu sitter jag bara och försöker att inte tappa lusten att skriva. Det går inte alls vidare bra alltså. Jag hade massor av saker jag ville skriva. Men dom är som bortblåsta. Blir nog att sitta här och ordna med mina filmer i programmet som mest hela dagen skulle jag tro. Det är inte roligt. Men jag har inget annat att göra och så.

Jag fick en julklapp av jobbet idag också. En röd kasse med något som jag antar är en Chokladask i. Tack och bock kära E.K.

Nu slutar jag skriva för den här gången.

/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0