Parasite!

Det blir ett snabbt inlägg här på lunchrasten!

Har fått jobb idag, imorgon, lördag och söndag. Cash in! Alltid något.

Har beställt min julklapp nu också, den från mamma alltså. Varje födelsedag och jul ber hon mig fixa något som jag ska ha, så att det blir rätt. Och om det jag ska ha blir för dyrt så bidrar hon med pengar till presenten. Funkar bra, men det ger mig knappast mer känsla för födelsedagar och julafton liksom. Jag vet att presenterna inte har något att göra me det hela egentligen. Men vi är o-kristna och har som tradition att äta mat och ge presenter. That's it. Jag har jävlat noll julkänsla. I år har jag (OCH KATTISBLATTIS) gjort ett pepparkakshus. Det är det mesta julpynt jag haft på länge länge. Det är ett vackert pepparkakshus, så, det kanske rent är det mesta i julpyntsväg jag någonsin haft!

Jaha, då har jag sagt det. Snart åter till jobbet. Ska åka direkt och handla när min rast är slut (om 15 min). Det är 25-28 minusgradet i min varma komun idag, lite beroende på var i komunen du är. Lite beroende på var i samhället du är. Inget badväder direkt. Ska dra mitt arsle ut och starta biljeflen nu så den är i körbart skick när jag ska dra.

Hoj derna, B!

Kommentarer
Postat av: Kattis

"Nina, ta på dig jacka idag! Det är banne mig 8 minusgrader här, det är som TJUGIÅTTA i Lappland!"

"Jag tar inte på mig jacka, du kan tjata hur mycket du vill."

"TA PÅ DIG JACKA NINA!!!"

"NU GÅR VI!!!!"



...tänkte ba säga det.

2009-12-17 @ 14:35:02
URL: http://paksukainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0