From pole to pole.

Nu sitter jag här hemkommen från jobbet. Dom ringde mig 10 i 7 i morse och frågade om jag kunde jobba 07.00 - 11.00. Och visst kunde jag det. Trots att det slutade med att jag behövde jobba till 16.00. Nu jobbar jag fredag, lördag, söndag, måndag och tisdag. Imorgon är dock en ganska kort dag. Fast det kan snabbt ändras skulle jag tro. Idag på jobbet skapade svarta ciggaretter två mindre diskussioner. "Varifrån kom dem?" "Vem röker dem?" Som den Gud jag är sank jag ner från himmelen och besvarade alla dessa frågor. Dessa "Black Devil" giftpinnar är intagna av en kvinna vars namn vi låtar vara onämnt för det är så himla irrelevant. Och dom smakar choklad (i detta fall). Ja det blev sån uppståndelse att jag lovade att hålla utkik efter ciggaretterna av samma märke med smaken lakrits som jag har hört talas om ska ha kommit nu på senare tid (på min tid fanns det bara Vanilj och Choklad). Och folk klagar över att dom inte har något att skriva om i sina bloggar. Herregud! Det är bara förstora upp minsta lilla sak. Herregud jag konverterade till mode-blogg för ett inlägg och skrev om en lusbiten mössa. Och nu om dessa djävulens rökelser.

Imorgon blir det ett gymmpass av grov kaliber uppföljt med några timmars jobb. Antaglien fler timmar än jag vet som det är nu. Vad var det mer jag skulle skriva om? Jag hade det i fingerspetsarna ändå tills jag var tvungen försvara min inteligens inför några finnländska typer. Way to prove them wrong, ey?

Jag hoppar över det tills vidare. Måste käka något för att få rullians på systemet igen. Stay black //Thugmaster B

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag har aldrig hört om lakrits, men däremot blåbär! Mitt googlande stödjer varken eller! Men blåbär kan man köpa i en kiosk bredvid rockbaren vad än reslutatet av mitt googlande säger så jag antar att lakrits också finns att köpa haha :P



Bra att du stavade fel på "inteligens", det ger mer effekt <3

2009-02-12 @ 20:04:36
URL: http://ernies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0