Caring hands!

Det blev jobb idag, 8 - 16.30! Det funkar!

Har sovit asadåligt senaste nätterna, sämre än vanligt typ. Har spelat en del Ukulele också måste jag ju säga, det är skitroligt! Och nu tuggade jag i mig hela kärnhuset av äåålet som jag just uppenarligen inhalerade. Det var nice.

Nu blir det lite chill med någon serie eller läsning av Bizarre. Kanske lite gitarr också!

Är lagomt skitseg i skallen om vi säger så!

Also, T4, here i come.

Ska försöka skriva ett nytt inlägg ikväll också! Jag måste fasen lägga mig ner nu!

Hoj derna, B!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Om du inhalerade så tuggade du ju inte.. knas ;)

2009-11-17 @ 15:07:48
URL: http://paksukainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0