Fairytale of new york, the amy kind.

Idag blir det ännu ett inlägg alltså. Jag tror att jag skrämde bort mina "läsare" när jag började skriva igen. Färre och färre kollar varje nytt inlägg, err! Det ordnar sig säkert med tiden!

Ja, jag har hämtat ut paket!

Ellos, jacka och sjal!
Ellos, Tröja (och gratis sängkläder)
HM, Cardigan (Som ska skickas tillbaka, den var inte tillfredställande) och sticki-tröja.
Webhallen, musmatta som lyser i tre färger (numer såld till min syster. För jag vill inte ha en som lyser i tre färger)
Stadium, 6 Vita t-shirts. 3 svarta t-shirts. 9 par boxer's.


Och det väntas fler paket, som jag antar måste komma imorgon allihopa.

Webhallen, ny musmatta (som inte lyser i tre färger) och hår-klippare.
Jam, mitt pris från vadslagningen.


Får väl se om jag ska manikänga för bloggen iförd några fina klädesplagg i helgen, räkna inte med det. Om det mot förmodan blir så ber jag er läsa varningstexten noga före ni scrollar ner till några bilder.

Har letat efter ett skrivbord till mig också, hittat ett med rätt dimensioner som var asafult. Hittat ett med rätt dimensioner som såg helt jäkla okej ut, närmsta utlämningsställe långt borta. Hittat en rätt fult med rätt dimensioner som fraktades hit för ringa 3300 kronor (+ själva skrivbordet på 1500). Det går alltså inte så himla bra för mig!

I helgen planeras det kanske att vi ska bo i syrrans lägenhet en snärt. Det innebär att vi kommer laga alldeles för god mat, baka för många negerbollar och se massa serier. Vet inte riktigt hur sugen jag är att bo där en stund egentligen. bla bla bla.

Vad mer kan jag skriva? Jag har ju egentligen inte skrivit något alls ännu. Jag är mätt, kan jag berätta. Det är alltid något. Jag har tre flarror ramlösa med smak av flicka att förtära när min hals känns torr. Jag har Katarina här, så jag har alltid något att göra!

Ja, nej, herregud, det här går ju inte! Jag försöker verkligen komma på vad jag ska skriva om! Men det kommer inte något! Jag kan sitta här och rabbal i alla evighet om absolut ingenting, eller, så kan jag gå och leta en film som vi kan se ikväll! Medans vi äter banankaka! Kanske får ta en promenad ikväll också? Bara för att? Jag vet itne. Äh, det orkar jag nog inte. Får göra sit-up's i eftertexterna efter filmer och serier. Det funkar alltid.

Nåväl, nu ska jag stämpla ur bloggens värld och kliva in i Hanspree's fantasivärld! Om mina blogginlägg hade varit karaktärer i en film hade nog detta inlägg burit en röd tröja (anyone?).

Stardate 2009.309, Neger "V" B, keeping the signal alive. (anyone, anyone, anyone?) Tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Men kom hit och gör mig då! :)



Smak av flicka för övrigt? Ingen flicka jag har smakat på smakar sådär, men dom kanske smakar annorlunda i Göteborg.. är trots allt typ bara såna flickor jag smakat på :)



Men okej, promenad säger du?

..och inte till macken för att shoppa glass?

...okej.....

......meningslöst......

...men visst...

2009-11-05 @ 17:44:11
URL: http://paksukainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0