Haj och kaka!

Ja, nu sitter vi här i systra mi's lägenhet och lyssnar på Jesse niniimääkiz!

Vi har haft en lugn dag idag, sett massa stockholm live och käkat goda tortillas! Det är inte illa pinkat av en trähäst om man säger så!

Jag hade hoppats på paket från webhallen innan helgen, men så blev det inte! Jag HATAR det där förbannade "ånge"! Ånge = Norrlandsposten's avgrundshål of fuckin' doom, death and malaria! Med stendum blondin på toppen.
Var man än handlar ifrån så har dom ett lager som är så långt söderut att allt måste via Ånge. och där fastnar alltid ALLT! Det är sjukt enerverande och jag vill att vi ska bomba Ånge! (Eller bara flytta kontoret till typ var som helst annars).

Nåväl!

vi har som sagt käkat Tortillas idag. Några hundra sådana! Och det är fortfarande kvar av allt utom osten i princip. den "starka" såsen är också slut. Den "starka" salsan är dock kvar. (notera, "stark" = Ica's medium-heta-grejs)

Imorgon blir det Tjing-tjong-mat för halva slanten! Det blir Tortillas till frukost, eftersom det blev över en hel del. Den andra halva blir det Kyckling-nudlar-grönsaker-kryddat-tjoho (wok). och det längtar jag till! Mycket mums alltså!

värsta matbloggigt detta hära blidde. anyhowser!

nu tycker jag att ni kan börja om att läsa min blogg! snälla? Här anstränger jag mig för att skriva lite liksom! och så blir läsarna färre och färre för varje inlägg. jag sitter just nu och kämpar för att inte skrika till som ne liten flicka för det är något jättekallt på min rygg. Nu försvann det!

aja, neger's! läs! mellan! utropstecknen! och! börja! läsa! min! blogg! igen!

Jag kan ha sett för mycket stockholm live nu alltså. det känns som jag måste avsluta inlägget med "annars kan du suga min kuk" skrivet (hur man nu skriver) med kurdisk brytning.


Peace Out - Logan Cale / Nigga b-k dawg, out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0