Inside!

Nu blir det en ny liten uppdatering!

Jag har jobbat idag. Somnade i morse någon gång. Blev väckt i morse någon gång. Jobbade tills nyss. Jag är kagom slut. Och så ska jag jobba en halvtimme ikväll, yay liksom! Nåväl, det är pengar det med!

Vad mer kan jag berätta? Jag har fått Avantasia-noja nu av någon anledning. Råkade lyssna på en intervju med Mr. Sammet igår och blev så sjukt sugen. Metal Opera is the shit. Siiign of the crooooss.

Har jag sagt att jag är helt slut? Jag är helt slut! Blir nog ingen produktiv dag idag (till skillnad från mina sjukt produktiva dagar i vanliga fall). Blir kanske jobb imorgon också, beror på om hon jag jobbat för idag har frisknat till eller inte. Och om Poolen Ringer mig.


>Poolen väljer att ringa mig = Jobb
> Sjuk
> Poolen väljer att ringa mig = Inget jobb
Ordinariepersonal                                                                                  

> Frisk = Inget jobb

Hoppas det där sannolikhetsdiagrammet inte fuckar upp när jag trycker uppdatera. För jag känner som så att det är nödvändigt med en semi-grafisk illustration av hurvida mina jobbchanser är imorgon. Finns ju även en möjlighet att Poolen ringer in mig på något annat ställe eller för någon annan också. Men oddsen är bäst på att det är samma person igen liksom.

Aja, nu ska jag spänna av med... något nördigt!

Stay afroamericanpersonfromafrica /B

Kommentarer
Postat av: Kattis

Det ser då inte ut som något diagram :P

2009-11-13 @ 16:29:32
URL: http://paksukainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0