Mahalo, dagen till ära!

Idag åker vi till min syster för att spendera helgen där. Vi har planerat för tortillas och så vidare, lite lugn från lugnet.

Jag har fått priset för vadet jag vann! En skinande vacker rosa ukulele (Med stämapparat, ukulele-plektrum, vägg-hängare och extra strängar)! Helt underbart! Ukulele var dock inget som att spela gitarr kan jag ju säga! Det hade jag ingen som helst aning om! Men nu har jag det att lära mig också! Jag har ju även munspel och vanlig gitarr att nöta på. Vanlig gitarren kommer såklart nötas mest.

Anyway, det här var en lite snabb uppdatering innan vi åker mot lägenheten i vart fall!

Stay Amy Macdonald, yo! /Nigra B-knee's

Kommentarer
Postat av: kattis

här köper man en ukulele o massa tillbehör och så säger du att du inte kommer använda det! Du kan väl låtsas iaf! :P

2009-11-07 @ 10:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0