Sick of me!

Hade en god natt's sömn inatt. Vaknade pigg som en jäkel klockan 9 sen hipps vipps vaknade jag pigg som en jäkel igen 11.30! hur det gick till vet jag fan inte, det bara hände. Men imorgon ska jag upp i tid, och så ska jag sova i tid inatt är det tänkt!

Vidare till något roligare, serien "v", den nyare versionen. Den är grymt bra och jag är överlycklig att se två fammiuliära ansikten i serien! Alan Tudyk och Morena Baccari!

Den var som sagt grym tycker jag! Jag är i och för sig totalt partisk av den enkla anledning att dessa två nämnda ovan skådespelare var med i serien! Jag blir inte mindre partisk av....

SPOILER!SPOILER!SPOILER!SPOILER!SPOILER!SPOILER!SPOILER!SPOILER!SPOILER!

...att Alan's karaktär först dog och det enerverade mig så jävla hårt. Fick flashbacks från Serenity där han sitter i sin cockpit med en stor jävla påle genom bringan! Varför måste denna underbara människor som bara vill sitta vid kontrolbordet och leka med sina dinosurier dö? Blev seriöst förbannad över att dom dödar honom! Jag hatar att han måste dö! För helvete, låt karln leva! He'll never see his wife in a alinky dress! Anyway.... i slutet av s1e02 av "V" så ligger hans karaktär på, vad jag kommer kallar för ett operationsbord, och han öppnar ögonen! Sprall i benen och leenden av guld! Folk bajsade regnbågar och det regnade chokladsås! Så var min värld efter det avslutet alltså. Sen landade jag på jorden igen och insåg att detta var mycket fjantigt och helt klart skulle hamna i min blogg, i know aight! Hur som haver, nya "v" är helt klart sevärd! Av att dömma från de två avsnitt som finns alltså. Jag kommer fortsätta se serien. Jag kommer fortsätta heja på Alan's karaktär! Jag kanske ska nämna Morena's karaktär också! Hon är Drottning alien, high commander of the "V's". Hon är kortklippt och knepig! Jag gillar det! Det är en undercover-alien-neger med också, en karaktär som fastnat på mig. Väl rollsatt å mitt tycke. (både parterna Serenity-casted är onda, denna snubbe är god). Sen är det en präst, vilken jag tycker inte är så himla bra rollsatt, han... ser ut som en präst som är "in it for the money". Men det funkar. Skön stil. Den rollen kan jag tänkte mig komma funka serien ut, hur långt serien än går. Däremot, hon som spelar en av dom andra goda. Hon är en desperat hemmafru alternativt doktor i mina ögon, i serien är hon en FBI-agent. Jag hoppas den rollen växer på henne. Det känns väsentligt till och med. Ska inte skriva mer om detta nu! Jag ska ta mig till sängen för 13 minuter sedan!

Avslutningsvis kastar jag in en Wash-video och....


http://www.youtube.com/watch?v=rRwOhqoRKn4

.... så vill jag och Morris Chestnut säga: Stay black and prosphor, B!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Sov du gott inatt då?

(är det såna här inlägg du vill rikta in dig på att skriva i bloggen? Snälla kan du skriva lite annat också, annars kommer jag ju aldrig orka läsa! Lite iaf? Lite? Snälla? Du får bestämma en timme varje tisdag?)

2009-11-18 @ 11:34:53
URL: http://paksukainen.blogg.se/
Postat av: Jerry 4 president

UPPDATERA BLOGGEN FÖR I HELVETE.



J4P

2009-12-13 @ 08:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0