The Matador!

Idag har vi byggt pepparkakshus bland annat! Det blev ett vacker hus med många inte-vanligtvis-ankippade-med-julen-saker runtom huset. I love it i alla fall. Orkar inte föra över ngåra bilder just nu dock, det får bli en annan dag! Kanske imorgon!

Vad mer kan jag berätta? Det har varit ramlösa-krig i min säng! Lakanet tog hårda smällar och bars till bårhuset efteråt. Det är nu ersatt av ett mycket yngre lakan (som råkar vara lite trasigt och lite fulare) med mycket större tuttar, så, det är bra!

Vad mer, vad mer? Jag har lärt mi låt nummer 2 på Ukulele! (låt nummer ett var Im Yours). Låt nummer två blev Amazing grace, jag minns den dock inte i detta nu. Dom är båda skitlätta hur som helst. imorgonkväll kanske jag ska ta mig an att lära mig några andra låtar, vi får se. Känner mig inte allt för sugen på det.

Jag har införskaffat en ny musmatta, som tidigare nämnt. Den är som två afroamerikanska penisar bred åt alla håll (För att inte tala om att den är svart också).

Ah, det får vara allt från idag! Shalom, B!

(Tillägg: Night at the museum: Battle for the smithsonian, The Spirit & Harryhängpungrullen tycker jag inte alls är bättre än Zombieland. Jag läste inlägget idag och förstår inte varför jag skrev det igår. Nåväl)

Kommentarer
Postat av: Kattis

Krokodiler är väl juliga?

2009-11-11 @ 15:59:44
URL: http://paksukainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0