This glorious nightmare!

Vi har just sett "Zombieland"! Det var fasen i mig en helt okej rulle måste jag säga. På tiden att dom gjorde i alla fall en sevärd zombie-rulle. Kan rekomendera den. jag har hört folk (hört folk säga att folk läst att) det ska vara årets bästa film. Det vet jag inte riktigt alltså. Jag tycker Watchmen, Inglorious Bastards, Star Trek, I love you man, Underworld: Rise of lycan's, District 9, The Spirit, Night at the museum: Battle for the smithsonian, Angel's and Daemons och Nya Harry P-rullen är bättre, för att nämna några liksom. Och då är det ändå många av 2009 års filmer som jag inte sett ännu som jag har höga förväntningar på. Väldans massa.

Jag har tänkt formatera om min blogg nu inom en snar framtid. Ska försöka ändra designen och så ska jag nörd-blogga lite mera än vad jag gjort tidigare. Ska till exempel börja blogg om avsnitt från serier. Och serier generelt. Avsnitten jag bloggar om kommer inte hamna i ordning, eftersom att jag inte orkar börja om med s1ep1 av NCIS (till exempel). Det blir nog så att jag kommer sammanfatta gångna säsonger upp till aktuella avsnitt av dom serier jag ser.

Detta tänker jag göra för att jag tycker det är kul alltså. Jag kommer inte orka promota min blogg för att få läsare. Och jag kommer fortfarande skriva om vad som händer i mitt händelsefattiga liv. Och uppdatera hur det går med gurandet. Har lärt mig några riktigt nördiga låta (många av dem i förenklade och felaktiga versioner) så det kanske blir att lägga upp lite sådant också.

Nu ska jag kasta mig i sängen igen så Katarina slipper vara själv dära. BTW, OST = Original SoundTrack!


Half of writing history is hiding the truth. - M.R - Stay black bro's / Black man B

Kommentarer
Postat av: markku

hehe din blogg är fan skönast. ja gillar dina kommentarer och synvinklar.



"Jag tappar en läsare per inlägg" hehe :P

2009-11-10 @ 05:41:26
Postat av: Helen

Har faktiskt sett den och den VAR bra ^^

2009-11-10 @ 22:36:44
URL: http://ohromeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0