Skitkväll!

Jag är nu nyss hemkommen och detta för att kvällen slutade som skit. Jag vill inte berätta detaljer eftersom det hela slutade i en polisamälan. Det var i alla fall ett trevligt kalas fram tills det inte längre var trevligt.

Jag förstår inte ens vad som hände....

Det blev bara skit i alla fall. Och  nu mår jag fan över det. Ännu värre var att folk blev arga på mig efter att polisen varit där. Så jag gick hem. Och nu sitter jag här..... Kände mig inte det minsta "in place" så att säga när jag stod där utanför efter att polisen förhört mig.

"Men gå hem då"

och det gjorde jag...

Kommentarer
Postat av: Kattis

Men eh! Som att du gjort något värt att vara arg på dig för.. idioter :(

2009-09-12 @ 11:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0