Twist and shout.

Än en gång länge sedan jag skrev. Jag är värdelös på bloggandet nu för tiden.

Det har hänt några saker sen förut. Först och främst tar vi Katarina-relaterade saker.

Katarina kommer snart upp hit (Om knappt en vecka, om knappt en vecka). Det ska bli underbart roligt! Jag saknar min bästiskattis!

Katarina har gett mig saker!


En ring-smycke-sak där det står "du gör mig lycklig". (ser ut som det är dags för ett nytt databord också.)


Plektrum! Dom senaste är rosa och orangea. Även dom mörkare rosa har hon köpat! (ser ut att vara dags för en ny musmatta också)


Ett halsband där det står "Bäst". Mycket vajjert!

Det har talats om norrlandssemester för Kattis och Co också.

Jag har tappat peppen att skriva nu.

Jag har betalat saker. sjukhusräkningar. internet. några plastbitar.

Har beställt en ny väska. inte hämtat ut den ännu för att ånge finns tydligen och fuckar upp det, igen.

Har jobbat ganska mycket.

Varit sjuk nu sen i fredag/lördags.

Jobbar hela helgen.

Var med robin en snärt igår.

lånat ut lite pengar (det är inte ofta jag haft kapital nog att kunna göra något sådant. därför det står här.)

Druckit tusentals liter isvatten.

sett filmer och serier. längtat efter nya säsonger av speciella serier (som har airat nu).

Letat en biljävel.

trampat sönder ett paket glidmedel utan att ha ramlat omkull.

Glömt bort "allt" annat av vad jag har gjort.

Jag har inte gjort ett piss alltså.

Nu ska jag betala mer skiträkningar.

Hejdå!





Kommentarer
Postat av: Kattis

Knappt en vecka, knappt en vecka! :)



Vi får se hur det blir, jag och Tres är ju inte så bra på att planera saker ihop.. men det kan bli bra.

2009-09-24 @ 16:45:35
URL: http://paksukainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0